diumenge, 25 d’octubre del 2009

Hospital Carlos III de Madrid

Ja està. Ja sóc dintre de l'assaig clínic de l,Hospital Carlos III. El passat dimecres dia 21 nou viatge a Madrid, amb Ryanair, sortir al matí i tornar al vespre. Noves proves, analítiques, electrocardiograma i espirometria, i resultat final: sóc apte per fer l'assaig i per tant ja me fan la inclusió. També i lo més important, me donen ja la medicació, un pot de unes pastilles blanques i ovalades. Me'n he de prendre dues cada dia, a l,hora de dinar. I a més jo estic convençut que aquestes pastilles que m,han donat son de les de veritat i no el placebo.
Vaig tenir una entrevista amb el Dtr. Jesús Mora, cap de l,equip d,investigació i la Dtra. Teresa Salas, la seva ajudant. També vull mencionar el tracte humà de tota la resta de l,equip, entre ells en Saül i la Dtra. Chavarri, que amb molt pocs mitjans i molta voluntat fan possible aquest assaig amb una qualitat humana molt destacable, i ens obren una porta a l,esperança.
Aquest assaig dura 18 mesos i per tant això representarà anar a Madrid sovint, cada tres mesos, i ara la propera serà el dia 18 del mes que be, al cap d,un mes de començar a prendre la medicació, per fer una primera valoració i veure els possibles efectes secundaris no previstos.
M'han dit que del nostre país, jo sóc el número que fa 9 cronològicament des de l'inici. Fins arribar als 40 que volen fer això vol dir que sòc dels primers que he tingut tota la paperassa i documentació feta per poder iniciar l'assaig.
Ara ja només queda una mica de paciència i confiança en que tot anirà be. I això esperem tots!!!!!
Continuarà.

1 comentari: