dimecres, 23 de desembre del 2009

Aniversari


Avui ha estat el dia del meu aniversari. N'he complert 59. I ha estat un dia una mica rar.
Per una part hi ha hagut alegria per la celebració i poder celebra-ne 59 doncs tampoc està gens malament. Però per altra part i donat la meva situació, no sé si en podré celebrar cap més. No ho sé però tinc molts números per tenir data de caducitat bastant propera. Per altra part també dit això, penso que cada dia que passa és un dia més de la meva lluita contra la malaltia. Tot i sabent que molt probablement tinc la guerra perduda. No obstant de moment encara tinc el permís per anar fent via i seguir comunicant-me per el blog, cosa del tot molt important per mi.
Bé de totes maneres i per lo que pugui ser, avui ho em celebrat anant a fer un bon sopar i demà ja en parlarem. "Mañana Nochebuena y pasado Navidad, saca la bota Maria que nos vamos a enborrachar".
Mirant la foto que he posat em fa pensar que la meva vida és com una espelma encesa, i que es va consumint convertint-se en cera. Va cremant i la meva musculatura es converteix amb cera, o com el xiclet, dintre d'una presó que es va tancant a poc a poc estant jo dintre.
De moment són 59 i entre altres coses m'han regalat un viatge en globus, i que espero poder fer ben aviat i amb molta il·lusió.
Fins aviat, ara vaig a dormir. Bona nit a tothom.

9 comentaris:

  1. Muchas felicidades LLOP!,como bien dices todos tenemos fecha de caducidad como los yoghourts.
    Espero que disfrutes de tu aventura aérea, espero que saques fotos y nos las muestres aquí en tu blog.
    Saludos!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies. I segur que ho faré lo de les fotos.

    ResponElimina
  3. ¡Vinga, que ja saps el que vé després de pujar en globus!
    M'agradaria molt dir-te per molts anys. Sí, i ho dic: pels molts anys viscuts en plenitud, amb alegries i felicitats varies.
    Qui sap els anys que et queden. Però, si que pots albirar el dies que encara podràs viure amb força i optimisme per mantenir oberta aquesta finestra, que als que et seguim també ens fà sentir més forts. No claudiquis.

    Bon Nadal, també.

    Joan B.

    ResponElimina
  4. Gràcies Joan. El vostre entusiasme també és el meu. I això m'ajuda a seguir endavant, mentre tingi un bri de llum dintre el meu cos.
    Ja explicaré la meva aventura amb globus.

    ResponElimina
  5. pensa que despres d'anar amb globus nomes et
    quedara una cosa fer. Bè,suposso albert.

    ResponElimina
  6. torno a ser jo.en la presentaciò del bloc
    dius que tens 59 anys i ala festa i posses
    59 espelmes.on esta l'error? adeu albert

    ResponElimina
  7. Ja m he posat al dia!, jeje
    que vagi bé el cap d any!!!!
    petons

    ResponElimina
  8. Les felicitats ja les vares rebre en directa però em ve de gust deixar un comentari: Per MOLTS anys !!!!

    ResponElimina
  9. Gràcies a tots els que m'he deixat la vostra empremta per aquí.
    Per l'Albert, només confirmar-te que abans del dia 23 posava 58 anys, i ho vaig canviar el mateix dia 23, per posar 59. I lo de després d'anar en globus, eiiiiiiii, que en vam parlar en persona eh, jejejeje. Però etaria bé lo de mastegar vidre si això fos possible. I a part ja saps molt bé tu que mentre hi hagui segons quines coses, no m'agraden les altres, jejejej.
    David i Conxi, gràcies pels vostres comentaris.

    ResponElimina