dimarts, 24 de novembre del 2009

CENTRE EXCURSIONISTA DE BANYOLES


Pa sucat amb Oli

Diumenge passat excursió del grup Pa sucat amb Oli, a Talaixà, i que per raons obvies no vaig poder anar.
Però si que a la tarda vaig poder assistir a la castanyada que es va fer a la seu del Centre. Va ser molt agradable per mi de retrobar alguns dels antics companys de memorables excursions i sortides i compartir una bona estona. Gràcies a tots per la bona rebuda.



CLASSES DE CHI KUNG

El meu pal de paller que vetlla molt per mi, me va inscriure a una classe setmanal de Chi Kung. Ahir dilluns vaig fer la meva primera classe. Em va agradar per tot el que es fa i representa el Chi Kung. Bàsicament són tècniques de respiració amb moviments suaus de mans, braços i tot el cos. El resultat és una molt bona mobilització energètica per tot el cos enfortint a la vegada el sistema immunològic. A més i donada la meva situació i dificultats, vaig trobar molt bona predisposició tant per part del professor com dels altres companys. Crec que continuaré.

1 comentari: