dimecres, 18 de novembre del 2009

Hospital Carlos III de Madrid

Avui nova excursió a Madrid, per fer visita de seguiment a l’ Hospital Carlos III.
Despertador a les 4 de la matinada. Sortida de l’aeroport de Girona, amb Ryanair a les 6’35. Arribada a Madrid a les 7’45. Esmorzar arribant a Madrid i tot seguit taxi a l,Hospital, arribada a les 8’45.
Primeres proves: Extracció de sang i espirometria. Després electrocardiograma. Val a dir que en quant a l’analítica de sang ja em diran el resultat, però pensem que tot sortirà bé. També han sortit totalment normals tant l,espirometria (capacitat pulmonar) com l’electrocardiograma. I això per mi és molt importat, ja que son els dos factors de risc principals en aquesta malaltia. I això vol dir que de moment no estan afectats.
Després visita amb la Dtra. Chavarri, la neuròloga que em porta, per comentar possibles efectes secundaris de la medicació, que de moment no n,hi ha de cap tipus . I comentar qualsevol dubte sobre la evolució de la malaltia. Possibilitats de procedir a la vacunació de la grip nova. Tambe l,espasticitat i les rampes de les cames etc. etc. Veurem evolució d,aquest fet.
Valoració amb els fisioterapeutes de la destresa manual i de moviment muscular, tant de les mans com peus, així com la força muscular. La qual cosa si que esta afectada. Sobretot i principalment la part esquerra. Més endavant sabrem per comparació la diferència en la evolució que hi ha amb la primera visita que es va valorar.
Finalment, nova espirometria amb un aparell diferent per valorar la capacitat pulmonar però en aquest cas amb respiracions seguides. També ha sortit perfecte.
I ja amb la nova medicació per dos mesos de durada, o sigui fins a la propera visita pel dia 15 de Gener de l,any que ve, hem acabat. Son les 11 del matí i cridem un taxi que ens porti a l,aeroport. Avui hem pogut agafar un avió que surt de Madrid a les l5’35 i a les 17’30 ja érem a casa. Viatge perfecte. Ara i des de Girona es pot anar a Madrid per fer una gestió,i a la tarda tornar a ser a casa. Com han canviat les coses en poc temps.
Seguiré informant.

1. i tambe anar al metge... com aquell que va al costat de casa... :-)