dimecres, 25 d’agost del 2010

SOMNI DE VIDA




Estic jo en la meva cadira de rodes i contemplo davant meu una llarga escala de pedra amb una paret a l,esquerra a on hi ha enganxat un passamà. A la dreta no hi ha res només el buit. Per aquesta escala també hi pugen els cotxes.
Jo m,aixeco de la meva cadira i agafat en el passamà començo a pujar per l,escala fins a dalt. Allà en sortir de l,escala allò que veig primer és un immens jardí de flors de tots els colors però el que més abunda és color vermell que està a primera vista i és un vermell fort i potent. Camino per l,immens jardí i al final de tot diviso un castell. M,hi apropo i veig que és molt gran i em ve una sensació com si ja conegués el castell i com si ja hi hagués estat abans o millor dit sento com si en la meva vida jo vingués allà.
Entro però ara ja em desperto i llàstima per que no puc veure res per dins. Em desperto bé i em queda la sensació del misteri i l,enigma de la vida.

6 comentaris:

  1. un castell ??? , sempre has tingut el castell com ha refugi , pero ara enmig d'un jardi , abans enmig de esbarzers , ara on predomina el vermell , el color de la passio , abans el negre el color de les miseries , la vida ningu sab k passara a la seva vida per aixo es un enigma , i com a enigma te tot un ventall de possibilitats , res esta escrit , tot es possible .....

    ResponElimina
  2. Hola Llop!
    Todos nosotros regresaremos a nuestro particular castillo y en el seguramente serán relevados los misterios de nuestra existencia,mientras tanto continuamos nuestra ruta mirando a los márgenes del sendero para disfrutar de las flores del camino.

    Salutacions afectuoses!

    ResponElimina
  3. Hola LLop,
    La vida está llena de misterios, y castillos con forma de paisajes alegres, quizás ese castillo en sueños no sea más que la incertidumbre pero piensa en las cosas buenas y bonitas, y sobre todo, que lo misterioso, no está relacionado siempre con lo malo... las sorpresas también son para bien, no?

    Petonet

    ResponElimina
  4. Por cierto, preciosa la pintura, llena de vida, como tú!!

    :)

    Otro petonet

    ResponElimina
  5. Hola Llop fantàstic somni!!!
    Jo com ex ciclista "Miratges al desert!!! En somnis encara paladejo em bicicleta!!!" Una abraçada Josep

    ResponElimina
  6. i perque no??
    un castell..una princesa, una bicicleta
    l'important es no deixar de somiar!!

    molts petons

    ResponElimina