dijous, 11 de febrer del 2010

ACCIDENT


Aquest matí tornàvem de fer un passeig jo assegut en la meva cadira i la Mussola que m'acompanyava empenyent la cadira. Arribàvem a casa i anàvem a entrar. Des de la porta del carrer fins a agafar l'ascensor hi ha una rampa amb una pendent bastant pronunciada. La Mussola ahir s'havia comprat unes sabates noves amb sola bastant relliscosa. I pujant la rampa ha passat una desgràcia. La Mussola portava aquelles sabates i mentre empenyia la meva cadira ha relliscat petant de panxa i de morros a terra. La cadira amb el meu pes s'ha començat a anar en darrera, passant per sobre de la Mussola, omplint-la de masecs per tot el cos. I com que la porta del carrer havia quedat oberta, la cadira va anar corrent fins al carrer amb tanta mala sort que el va travessar en el precís moment que passava un cotxe. De conseqüències de l'impacte jo i cadira bolcats pel terra a tres metres de distància, a l'altre carril. Resultat: dues cames i un braç trencats, set punts al cap i múltiples masegades per tot el cos. Sort encara que el cotxe que venia en direcció contrària ha pogut frenar a temps.

6 comentaris:

  1. Hola Llop!
    Espero que os encontréis mejor después de este susto, las consecuencias podrían haber sido más graves, ¿ te acuerdas del sueño ?,puede tener alguna relación.
    Saludos y abrazos para los dos!

    ResponElimina
  2. Llop!! ainss, espero que no sea muy grave la cosa, ahora tengo que salir corriendo, que me han llamado, sólo siento que no me he podido enterar del todo, y que además no me da tiempo hoy a ponértelo en catalán, que sabes que me hace ilusión, a ver si puedo más adelante, que estoy que no doy abasto!! pero quería dejarte mi comentario aunque fuese así...

    Besito

    ResponElimina
  3. Jolin Lobo, vete un rato en letargo...

    ResponElimina
  4. ¡Collons! Feia dies que no entrava al blog i em trobo amb això. Per un moment he pensat que era un altre relat. M'agradaria que ens estiguessis enganyant. Si és cert del tot, voldria saber qué tal seguiu.

    ResponElimina
  5. Te pinta de un relat engany, ja que si et trencas 2 camas i un braç dubto molt que el mateix dia ja estiguis escribin un post al blog, bueno això espero, que no sigui de veritat.

    ResponElimina
  6. Ahahah, pero no sabiem ben bé de quí eren les cames ni el braç... de la mussola, teus, de la cadira... clar ho hem de tenir tot en compte i a vegades no surten els numeros !!!

    ResponElimina