dimecres, 10 de febrer del 2010

PASSIÓ A PRIMERA VISTA -III-




PASSIÓ A PRIMERA VISTA (Tercera part)




Havíem decidit que aquell dia tindríem una sessió de massatge relaxants i havíem contactat amb una massatgista per que ens fes unes sessions pràctiques de cap de setmana. Vam començar el dissabte al matí i ens va anar explicant de manera molt didàctica la manera de relaxar millor a la persona que el rebia. Després ens va demanar si algú es volia posar a fer de conillet d’índies, per els altres poder practicar amb el seu cos. Una noia del grup, la Cristina, es va oferir de seguida per posar-s’hi. I tot seguit es va quedar en calcetes i situada de panxa al terra damunt d’un matalàs, es va estirar a l’espera. Evidentment aquell dia també hi eren en Dani i la Nuri.

Van començar alguns més llençats a fregar-se les mans amb unes gotes d’olis essencials, i amb molta delicadesa i seguint les instruccions de la directora, les van anar estenent damunt el cos de la Cristina. La idea de la directora de l’experiència era que tothom passés una estona amb les mans damunt el cos de la Cristina, encara que fossin varies les mans a la vegada. I això és el que va fer la Nuri durant una estona, i després es va enretirar com havien anat fent la majoria. En Dani després d’uns moments de indecisió, també finalment es va decidir a passar per allà i posar les seves mans a l’esquena de la Cristina. Ella només de notar aquelles noves mans damunt el seu cos, es va començar a neguitejar i a rebolcar-se damunt el matalàs. La seva respiració es va alterar i es va fer més profunda i ràpida. Va començar a picar amb els braços i les mans al terra i girant el cap d’un costat a l’altre. Finalment es va decidir a parlar amb aquestes paraules: -“ Vull que se’n vaguin totes les mans que em toquen excepte aquestes últimes. No sé de qui són però em donen tanta calma i tanta pau que només vull aquestes mans. Vull només aquestes mans que acullin el meu cos, vull que es passegin per tot el meu cos, les vull sentir, les vull besar vull que siguin meves”. Aquelles mans que la Cristina havia notat tant plaents, evidentment eren les d’en Dani. Ell es va quedar parat en trobar-se en aquella situació sense pretendre-ho, ni buscar-la i no sabia què fer. Però va deixar que els esdeveniments es precipitessin. Es sentia fort i valent per que sabia que tenia la Nuri al seu costat.

Però la cosa va anar a més i la Cristina es va incorporar del terra i es va abraçar a en Dani d’una manera molt sensual i com una femella plena de passió i desitjosa de sexe. Va fer que en Dani s’estengués a terra, li va treure la roba i ella se li va abraonar a sobra amb la intenció de fer-li l’amor allà mateix amb una passió que ningú havia vist mai abans. No es va poder realitzar el desig de la Cristina donat que en Dani estava tant cohibit que li va ser impossible tenir una erecció, allà al mig de la resta del grup de companys.

Mentre es produïen aquest esdeveniments, a la Nuri se li va canviar per complet l’expressió de la cara fins el punt que se li va enrogir i amb un posat molt seriós es va aixecar i se’n va anar de la sala sense dir res. Després al cap d’un temps em va explicar què li havia passat. – “ Jo no vaig poder suportar aquell fet. En Dani era meu. Aquell cos era meu i jo no podia veure com una altra dona en gaudia. Va ser un fet terrible que em va arribar a lo més profund del meu ser. Veure com aquell cos de mascle i que jo havia estimat tant, que havíem viscut els dos tanta i tanta intimitat, que anava a ser posseït per una altra dona, em va superar en aquell moment. I jo em vaig sentir tant humiliada, tant ofesa i tant emprenyada en aquell moment que no se’m va ocórrer res més que fugir i engegar-ho tot a fer punyetes. Crec que en aquell moment jo era una llaona ferida, i li volia fer pagar el mal que m’ havia fet,.sense pensar en mi ni en les conseqüències. De veritat que en aquell moment un diamant blanc com la neu es va trencar dins meu, i ja mai més l’he pogut tornat a afegir”-.

Després la Nuri ja no va tornar al grup, i en Dani va intentar retrobar-se amb ella i reconduir la situació. La va trobar cap al vespre rondant pels carrers de la ciutat. Ell li va demanar perdó va fer tot el que va saber per demostrar-li que l’estimava i la desitjava igual que abans i que allò que havia passat era només una anècdota per explicar. Però ella al veure’l va començar a plorar i plorar i no podia parar de cap manera. Si en Dani si apropava per consolar-la, ella l’apartava i si ell feia com si volgués marxar, ella no el deixava. Plorava en lo més profund del seu ser, com si una ferida oberta li banyes els ulls i res pogués apaivagar aquell dolor tant gran que sentia en les seves entranyes. La gent que els veia pel carrer els mirava amb curiositat, sense entendre res. Finalment la Nuri es va poder anar calmant i se’n van anar a dormir junts, però aquell va ser el primer dia que no es van abraçar, ni fer l’amor. Van dormir un al costat de l’altre com amb por de tocar-se. Al matí del Diumenge es van llevar molt tard, es van desitjar el bon dia i es van fer un petó d’amics. Van parlar de lo que els havia passat el dia anterior i en Dani albirava alguna possibilitat de poder continuar aquella relació que tant li havia donat i que no volia perdre. Van anar a dinar i després la Nuri li va demanar per tornar a casa. Allà es van passar la tarda fent l’amor amb els dos cossos sentint com mai havien sentit. Pressentien que aquella era la última tarda que estaven junts.



FI.






2 comentaris:

  1. O no? Podria ser el començament d'una segona oportunitat!!!
    Molt ben escrit aquest relat sobretot va bé llegir-lo aquests dies fredolencs. Gràcies!

    ResponElimina
  2. Gràcies Joana pel teu comentari. És agradable que algú es llegeixi els escrits que faig i hi posi algún comentari. I si a més a més distreu doncs millor.

    ResponElimina