dilluns, 8 de febrer del 2010

PASSIÓ A PRIMERA VISTA -I-



PASSIÓ A PRIMERA VISTA –(Primera part)


Aquell vespre del mes d’Abril quan la Nuri i en Dani es van fer el petó de comiat, sabien prou bé que mai més tornarien a estar junts. Abans però havien passat tota la tarda fent l’amor com dos salvatges amb tot l’apassionament que els seus cossos joves els hi permetia.

Tot va començar un Dissabte del mes d’Agost de l’any anterior. Ara ja fa cinc anys. En Dani era un amic meu que junt amb altres ens solíem trobar alguns caps de setmana per escoltar música i posar coses vitals en comú. Érem una colla d’uns vuit o deu amics amb interessos comuns per descobrir coses més enllà de les habituals i solíem fer diversos tallers, sempre a l’entorn de la música que era el nexe d’unió de tots plegats.

Algun dia portàvem algú que ens fes un taller d’escriptura, algun altre dia de poesia, o de relaxació i meditació. Ens solíem trobar en una sala bastant gran que jo tenia a casa meva, aïllada, i ben arreglada amb cadires, alguna taula i coixins i moqueta al terra.

Aquell dia del mes d’Agost teníem un taller de dansa africana i jo havia convidat a venir a compartir l’experiència a la Nuri, ja que jo la coneixia prou bé com per saber que li agradaria de participar-hi. Algunes de les coses que van passar a partir d’aquí entre la Nuri i en Dani les sé prou bé per que les vaig veure o intuir. D’altres per que la Nuri me les va explicar.

El cert és que la Nuri va arribar una mica tard a la sessió de ball. I a l’obrir la porta de la sala i mirar cap a dintre vaig veure perfectament com la seva mirada i la d’en Dani es van creuar i va ser com si un esclat de llum en sortís dels seus ulls. Crec que aquell va ser el primer instant màgic que van viure els dos i l’inici de molts més que vindrien després. La Nuri uns dies després em va confessar que la realitat a vegades pot superar la fantasia, referint-se a allò que estaven vivint ella i en Dani.

El matí va transcórrer amb normalitat ballant al so de la música africana molt repetitiva i molt primitiva. No obstant en algun moment se’ls veia ballar un al costat de l’altre com si ballessin un ritme propi i els seus cossos es moguessin independentment dels altres i al so de l’univers. A partir d’aquí la Nuri i en Dani no van poder deixar de veure’s ni un sol dia. Segons la Nuri que llavor tenia 28 anys, deia – "És que en Dani té un cos tant de mascle que no em puc despendre d’ell . I quant estic amb ell, em dóna tanta pau la seva maduresa, la seva part de terra. Ell és un capricorn, un signe de terra, hivernal, tranquil. En canvi jo sóc una Àries, signe de foc. Ja saps què pot passar entre el foc i la terra?. Doncs pot arribar a ser un bolcà. I això és el que passa entre nosaltres dos. M’agrada compartir amb ell, per que me fa sentir que jo sóc continguda i ell és contenidor. Em puc deixar anar. Puc sentir que ell em sosté. I els seus braços , ah els seus braços, quant em rodegen, el meu cos vibra a un ritme altíssim. Em porten fins al cel. Jo sé que la realitat pot superar la fantasia. I és això que jo estic vivint aquests dies gràcies a n’en Dani. Sóc plenament feliç".

La Nuri tenia 28 anys, i un cos de dona ferma, bones corbes, ulls blaus intensos, uns cabells rossos i molt arrissats. Una cara ben rodona amb uns pòmuls una mica sortits i rosats. Els llavis grans i molsuts i una dent una mica torta a la boca li feien tenir una característica pròpia i una mica especial. Al bell mig del mentó hi tenia el característic clot de la bellesa. I quan reia se li obrien uns petits clotets a cada una de les dues galtes que li feien ressaltar encara més la seva figura esvelta i ben proporcionada. Encara que ella no n’era gens conscient del desig que provocava. A més com a bona Àries que era, tenia un riure fàcil, i tota ella era espontaneïtat, divertida, alegre, llençada i lliura i amb ganes de viure. Potser una mica inconscient, això si. Treballava de psicòloga en un Centre per a gent gran. I quan va veure en Dani alguna força interior la va colpejar i va sentir en el primer moment una atracció cap a aquell cos d’home que se li presentava al davant, contorsionant-se amb aquells moviments que per a ella eren tant sensuals i fins i tot libidinosos. Per això aquell dia en acabar el taller es va apropar a n’en Dani per que la convidés a sortir a prendre una copa i pot ser a sopar i qui sap si alguna cosa més. Ella tenia ganes de descobrir aquell cos en la intimitat.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada