dimarts, 2 de març del 2010

Vull Sentir



Vull sentir la força de la teva pell sobre la meva pell,

Enllaçar les nostres cames i braços tant fort com mai

I amb els braços oberts cridar ben fort: el mon és nostre

Veure com tot el teu cos es deleix de l’intens plaer

I l’orgasme que t’envaeix i et deixa extasiada i sense alè.


Vull ser el cavaller que et cavalca sense muntura,

I junts arribar fins allà dalt, a les fonts del paradís perdut,

On tu i jo despullats gaudim la nostra libido com dos salvatges.

Sentir la passió del meu cos pel teu desitjat i anhelat cos,

I l’afany d’arribar fins al clímax final quasi místic i eteri.


Tu i jo, dos éssers vius, físics, materials, plens de desig

Per consumar la unió còsmica, home dona, mascle i femella,

Posseir cada mil·límetre del teu cos i fer-te meva i jo teu,

Perdre,m per les sinuositats de les teves corbes .

Vull sentir l’explosió voluptuosa de l’erotisme més luxuriós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada