dimarts, 4 d’agost del 2009

En PEPSI


El nom de Pepsi, encara ve de molt més enrera que el de Llop Estepari. Ve de l,escola primària. Tots teniem algun d,aquells noms o motius pels quals quedàvem ben personalitzats, i mai sabíem ben bé per que els companys ens anomenàvem per aquests motius. Penso que en el meu cas, hi devia tenir bastant a veure que jo en deia Josep, de Josep a Pep, i després..... el Si
Al principi m,emprenyava si em deien Pepsi. Això no va fer altre cosa que encara m,ho diguessin més. Fins que ja els vaig deixar estar que em diguessin allò que volguessin. Fins i tot al cap d,un temps m,ho vaig agafar amb carinyo i em va agradar tenir aquest nom de beguda, i competència de la Coca-Cola, que era com més corrent i prosaica. Una Pepsi, era com més sofisticat, una beguda diferent. I a mi que em diguessin Pepsi, doncs fins i tot i després de superar l,etapa de l,emprenyament, me feia sentir com més important.
Encara ara ho veig com un cert símbol de distinció, per mi. I a més és un nom curt i té molt bona sonoritat: Pepsi. Si proveu de dir,ho ben a poc a poc i repetitiu, pot sonar inclús com un mantra. (Continuarà i ja us aniré explicant)

3 comentaris:

  1. Conxi (Concepcio Josefina Joaquima) em sembla5 d’agost del 2009, a les 13:33

    Pepsi ràpid i eficaç !!! no com gent amb noms que coneixem bé que quan hem acabat de dir-los ja no hi són !! :-)

    ResponElimina
  2. i clar tu havies de ser diferent , sofisticat ,
    ( pepsi pepsi cola balduino i fabiola ) ,

    recordes el conte de l'aneguet lleig ????? tambe era diferent ERA UN CIGNE !!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola,

    Sóc Lluís Colomeda, de l'Escala. Estic intentant contactar amb "mussola" referit a "pepsi pepsi cola balduino i fabiola".

    lluiscolomeda@cmail.cat

    ResponElimina