dilluns, 17 d’agost del 2009

SOPAR AMB ELS AMICS LA MEVA GERMANA CONXI I LA MEVA FILLA (14-08-09)

Jo jugant amb la meva filla
L,Albert, en Miguel i la Conxi
La Montse i la Fina
Aquest és un cap de Tró
Aqui encara que un xic lluny tenim a la Montse, La Fina, l,Albert, en Miquel, la Conxi i l,Alba
La Montse, L,Albert, en Miquel, la Conxi, l,Alba, i Jo d' esquena
Jo amb la meva filla Alba
Jo en una postura trista perque la meva filla se,n va.....
L,Alba, Jo, i la Conxi

El protagonista
El protagonista
Ahhhhhhh.... aquí en Josep i la Carmen, (el meu pal de paller)

3 comentaris:

  1. Un sopar especial... no m´havia passat mai compartir amb altres persones un moment en que el cor es para de cop per tots i llavors torna a funcionar sabent que quelcom ha passat... però la vida és aixì... hi ha l´alba però també els capvespres i entre mig moltes coses....

    P.S, considerant que m´acabo de pendre mitja ampolla de Viña Esmeralda sola en el silencio d´una Roma buida i calorosa, que aquest mati al super he sonat sola només entrar perque portava una faldilla vella que no havien desmagnitzat prou fa un parell d´anys i enlloc m´havia mai passat res... la fisolosafada del dia no ha estat malament no??

    ResponElimina
  2. A la teva germana sempre li passen coses.A
    Dublin Roma Londres pero ella sempre s'en
    surt. Que te vaya bonito! com diuen els
    portuguesos.la
    la foto del cap de tro t'ha quedat perfecta.
    ja estas a punt per anar al creuer? i l'Alba
    ja s`ha comprat les sabates? BONT VIATJE
    albert i montse

    ResponElimina
  3. La germana s´en surt gràcies a les persones que hi han sigut quan les he necessitat... i ara jo hi sóc !!

    ResponElimina