dimarts, 15 de desembre del 2009

DINAR FAMILIAR 13-12-09

Preparant la taula
Aquí una del pessebre
I una de l'arbre

Amb el meu germà, la Carmen, Jo, la Maria ( la cunyada i dóna del meu germà) i la meva mare

En Joan, (el meu germà) i la Carmen ( la meva mussola i el meu pal de paller)
la meva mare
Una cadira feta per la Maria, amb el filferro, del tap del cava
Després es van afegir el meu nebot en Jordi, la Isabel,( la seva dóna), i la Aida, (la filla) i també la neboda la Gemma i l'Albert amb el seu fill l'Isaac. Es va fer la trobada per per fer sorteig per l'amic invisible pel Tió del dia de Nadal. Tot va sortir molt bé.
I en Quimet i la Júlia, els sogres del meu nebot i pares de la Isabel
L'Aida
L'Albert amb l'Isaac

Uns núvols de fred

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada