dimarts, 22 de desembre del 2009

Si el dia comença amb tu


Aquest és un poema que he trobat buscant blogs per aquí, i que certament m'ha captivat per la seva bellesa. I per això el volia compartir amb la gent que em llegeix. I li demano disculpes a l'Helena Arumi per utilitzar-lo sense demanar-li el seu permís. Segur sabrà comprendre'm.
Vull dedicar-lo molt especialment a una persona molt especial : al meu Pal de paller o la meva Mussola.

SI EL DIA COMENÇA AMB TU


Si el dia comença amb tu, és alegria i llum,
Vint-i-quatre hores fetes de vida plena,
Un càlid sol i una lluna serena,
Que sadollen el cel que no es consum.

I torno a l'abraçada i al bes deixats al matí
Just en descloure els ulls, i sóc bressol
Per al teu somni, que encara segueix l'estol
D'ocells que allibero per a tu, oferts al destí.

Si el dia comença amb tu, és llum i alegria,
Vint-i-quatre hores guardades dins del pit
Perquè acompanyin el meu batec estremit

Per haver-te retrobat en començar el dia
Com si el somni sabés esdevenir real,
Com si la rutina no existís en el teu esguard paternal.

deomises


.....
Enviat per Helena Arumi

2 comentaris:

  1. No cal demanar disculpes a l'Helena Arumi, Llop Estepari. Bé, almenys no per penjar aquest poema, l'autor del qual és un servidor. Penso que més aviat cal agrair-li (tant tu com jo) que l'hagi penjat al seu blog i així haver-lo descobert tu.

    Gràcies a tots dos (fins avui no he sabut que corria per altres bandes, a banda del blog de l'Helena), d.

    ResponElimina
  2. Oh, que bé, compartir-lo amb tu. Per a mi, és un poema molt especial que en deomises (Lluís Server)
    va escriure arran d'una cançó que vaig penjar al blog i que li agradava molt al meu pare. Ara el poema, és un tresor valuós per a mi, un regal que no té preu. Quina meravella que t'agradés i el tinguis aquí. Això dels blogs té quelcom de màgic!

    :-)

    ResponElimina