dijous, 17 de desembre del 2009

SI JO FOS MARINER



SI JO FOS MARINER,




Si jo fos mariner,
em compraria un vaixell molt petit
per poder navegar
per damunt de les teves llàgrimes
i fer'te petons als teus ulls.

Si jo fos mariner,
em compraria una barca molt petita,
amb el teu nom pintat
i solcaria amb delit, el mar del teu cos,
per descobrir la fantasia d,un nou mon.

Si jo fos mariner,
seria un llop de mar,
per cercar noves albades i....
plantar la bandera del nostre amor
com un adolescent, allà...... a l'infinit.

Si jo fos mariner,
voldria ser capità, i també pirata,
i portaria el meu tresor, ben amagat,
a una illa solitària,
per descobrir-lo, tu i jo, i ben a poc a poc.

Si jo fos mariner,
voldria , sentir el vent a la cara,
i portaria en les meves mans
en una, la llibert i en l,altre
la il•lusió de l'amor de l'estimada,

Però, encara que jo no sigui mariner,
el meu món, és la vida, és l'amor,
és la il·lusió, és el nou món,
és la música, és la natura,
................. ets tu.

Josep Ayats
Llop Estepari

1 comentari:

  1. un poema que te les seves arrels en un sms!!!!
    un de tants sms k ens enviavem cada dia!!!!!
    un mariner que navega en un oceà d' a...

    ResponElimina