dimarts, 5 de gener del 2010

Dia de Nadal i Sant Esteve en família

Dia de Nadal i Sant Esteve, continuem menjant i bevent mentre l'estómac i el fetge aguantin. Son dies de família. Es troba tota la família. Fins i tot amb aquells que ni tens cap ganes de veure i ni els hi donaries un duro. Però clar la tradició pesa. Ja diu que "per Nadal cada ovella al seu corral" I també son dies d'estrenar roba, si l'ha cagat el tió, uns mitjons, o una corbata, o uns calçotets o unes calçetes i sostens, o un jersei. Alguna cosa s'ha d'estrenar, com diu " per Nadal qui res no estrena res no val". Dies de celebracions més paganes que religioses i sobretot comercials. Ja sabeu, Tots som feliços comprant i tots ens mereixem lo millor, però compra!!!! i paga!!!!!. Amb lo que sigui, i si tens targeta apaaaa, anar carregant. Ja vindrà el mes de Gener i Febrer que no en farem ni per pipes, i els bancs no sabran pas a on col·locar els càrrecs de les targetes als comptes que no tindran saldo en positiu . Però els dies ja es van allargant i la fred és molt viva encara. Com es diu "Per Santa Llúcia un pas de puça i per Nadal un pas de pardal, per Sant Esteve un pas de llebre i per any nou un pas de bou". Al Gener és el mes on les nits son més clares i brillants.

I ara i aquí volia deixar una mica de testimoni de les meves festes Nadalenques, amb família, i molt ben cuidat per tots. Gràcies a tota la família.


Aquí amb la meva filla Alba i la meva neboda Gemma, el dia de Sant Esteve després de dinar
Fent una mica el burro amb la meva filla
Aquí en plan més serio
El dia de Nadal, L'Isaac després que el tió li cagués aquesta mena de cotxe caminador
Fent cagar el tió i obrint regals
Els meus fills David i Alba. En David obrint el seu regal
Una part de la colla al dinar de Nadal
La meva mare, Jo i la meva germana Conxi. Alegria després del dinar
Jo i la Conxi
Jo, la Conxi i l'Alba
En David, jo, l'Alba i la meva mare

1 comentari:

  1. Muchas gracias Llop por dejar tu huella en mi Blog, espero que te halla gustado mi selección musical!.
    Saludos!

    ResponElimina